Методична тема, над якою працює педагогічний колектив Люботинської гімназії № 5 у 2023/2024 н.р.
«Формування ключових життєдіяльних та виховних компетентностей учнів, шляхом створення єдиного освітнього простору гімназії в Концепції Нової української школи».
Початок роботи над темою з 2020/2021 н.р.
МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Удосконалення сучасного методичного рівня навчання, виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти; опанування й реалізації в освітній діяльності компетентнісного підходу, педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму; утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві; створення єдиного освітнього простору гімназії, який дозволить сформувати навчально-пізнавальні та виховні компетенції учнів освітнього закладу.
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві, роботу педагогічного колективу гімназії № 5 у 2022/2023 навчальному році спрямувати на вирішення:
- виконання державних законів та нормативних документів;
- реалізацію навчального плану і навчальних програм з усіх предметів;
- забезпечення організаційно-методичного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах реформування освіти та відкритості інформаційного освітнього простору;
- створення умов для реалізації Концепції Нової української школи; нового Державного стандарту початкової освіти;
- сприяння розвитку пошуково-творчої активності та дослідно- експериментальної діяльності педагогів;
- опанування й реалізація в освітньому процесі компетентнісного підходу, педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму;
- створення системи роботи з обдарованими учнями, підготовка їх до участі в олімпіадах та конкурсах;
- забезпечення неперервності навчання педагогічних кадрів через курси підвищення кваліфікації та запровадження у міжкурсовий період диференційованих форм підвищення їх професійної майстерності;
- виконання пріоритетних напрямків розвитку гімназії та на вирішення питань, а саме проблемно методичної теми : «Формування ключових життєдіяльних та виховних компетентностей учнів, шляхом створення єдиного освітнього простору гімназії в Концепції Нової української школи»
- Розробка мультимедійний супровід курсу «Фінансова грамотність» в початковій школі у співробітництві з видавництвом «Генеза».
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
- ефективна підготовка педагогів до освітньої діяльності в умовах упровадження Концепції Нової української школи та дистанційного навчання;
- модернізація методичної роботи шляхом упровадження інноваційних, нетрадиційних форм проведення методичних заходів на основі диференційованого підходу;
- створити сучасне середовище, побудоване на принципах гуманістичної педагогіки, яке сприяє розвиткові творчого потенціалу педагога, стимулює інноваційну діяльність у гімназії;
- дослідити особливості розвитку навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів;
- розглянути проблеми формування навчально-пізнавальних та виховних компетенцій учнів в методичній літературі та в розробках педагогів практиків;
- створити єдиний безпечний освітній простір гімназії;
- розробка навчальних занять із застосуванням безпечного освітнього простору школи;
- стимулювання педагогів до самоосвітньої діяльності в міжатестаційний період;
- підвищення якості кожного уроку, формування в учнів внутрішньої мотивації до навчання, пізнавальної активності та ситуацій успіху;
- активізація роботи з підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах і конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН;
- посилення громадянської та національно-патріотичної спрямованості освітнього процесу;
- налагодження міжвідомчої взаємодії щодо проведення профілактичної роботи з питань запобігання протиправній поведінці, алкогольній та наркотичній залежності дітей та учнівської молоді;